Στην IncrementUM, πιστεύουμε ακράδαντα πως η τιμή του δωματίου δεν είναι απλά ένας αριθμός και ούτε είναι πάντα η αύξηση ή η μείωση της τιμής που θα αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Η καθημερινή παρακολούθηση του ανταγωνισμού και της διάθεσης τιμών στην περιοχή που βρίσκεται το ξενοδοχείο, είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη σωστή τοποθέτηση του ξενοδοχείου στη διαδικτυακή αγορά, έχοντας πάντα υπόψη την προσφορά, τη ζήτηση και τους στόχους της επιχείρησης.

Με γνώμονα αυτά, αναλαμβάνουμε:

  • Έλεγχο & ανάλυση ανταγωνισμού
  • Καταγραφή και ανάλογη προβολή των USPs
  • Έρευνα & ανάλυση ζήτησης ανά αγορά & εθνικότητα
    Revenue, Yield Management
  • Εβδομαδιαία & Μηνιαία Στατιστικά (KPIs & Analysis)

Συζητάμε με τον ξενοδόχο τη δομή των τιμοκαταλόγων και προτείνουμε λύσεις για την βελτίωση της τιμολογιακής πολιτικής με στόχο :
τη σταδιακή́ αύξηση της μέσης ημερησίας τιμής (ADR)