Στην INcrementUM γνωρίζουμε καλά πως η εύρυθμη λειτουργία της ξενοδοχειακής μονάδας σε συνδυασμό με το κατάλληλο προσωπικό, στις σωστές θέσεις, είναι το κλειδί για την οικοδόμηση θετικής φήμης, απόκτηση επαναλαμβανόμενων πελατών, υψηλότερης πληρότητας και σταδιακή αύξηση μέσων ημερήσιων τιμών. Έτσι παρέχουμε μια πληθώρα συμβουλευτικών υπηρεσιών που αποσκοπούν στην μετρήσιμα αποτελεσματικότερη λειτουργία του ξενοδοχείου.

  • Ανάλυση της υπάρχουσας κατάστασης και δημιουργία προτάσεων που αφορούν στην υλικοτεχνική υποδομή (hardware)
  • Ανάλυση της υπάρχουσας κατάστασης και δημιουργία προτάσεων στο κομμάτι των υπηρεσιών και του προσωπικού (software)
  • Προτάσεις προσωπικού για καίριες θέσεις ευθύνης του ξενοδοχείου π.χ. Σεφ
  • Πραγματοποίηση συνεντεύξεων προσωπικού για λογαριασμό του ξενοδοχείου στην Αθήνα ή σε κάποια πόλη επιλογής του ξενοδόχου μέσω πχ. Ημέρες καριέρας
  • Δημιουργία εξατομικευμένων προτύπων λειτουργίας ανά τμήμα (SOPs)
  • Διαρκής παρακολούθηση των Online Review Sites (ORS) με στόχο τη διαρκή ροή κριτικών, την άμεση απάντησή τους από το ξενοδοχείο και καθοδήγηση των υπαλλήλων σε αυτά τα καθήκοντα π.χ. τμήμα δημοσίων σχέσεων
  • Δημιουργία καταλόγων ποτών & κρασιών ή τροποποίηση υπαρχόντων
  • Δημιουργία μενού ή τροποποίηση υπαρχόντων
  • Επίβλεψη της συνολικής λειτουργίας του ξενοδοχείου μέσω φυσικής παρουσίας συμβούλου για ορισμένο διάστημα πχ. άνοιγμα ξενοδοχείου και μέσω συμφωνημένων μετέπειτα επισκέψεων