Η INcrementUM γιορτάζει 4 χρόνια λειτουργίας!

H INcrementUM, στα 4 χρόνια λειτουργίας της, αποδεικνύει τη δυναμική της στον τομέα των ξενοδοχειακών πωλήσεων. Με 52,500 online κρατήσεις και με τον συνολικό online τζίρο των ξενοδοχείων να υπερβαίνει τα 55 εκατομμύρια ευρώ για το 2023, η INcrementUM επιβεβαιώνει την αποτελεσματικότητα της εξατομικευμένης προσέγγισης που έχει υιοθετήσει για κάθε ξενοδοχείο ξεχωριστά. Καλύπτοντας 19 διαφορετικούς προορισμούς σε όλη την Ελλάδα και συνεργαζόμενη με 58 διαφορετικά ξενοδοχεία, η INcrementUM δείχνει τον δρόμο προς το μέλλον των ξενοδοχειακών κρατήσεων και τους υψηλούς τζίρους που αποφέρουν, σε μια χώρα που ο τουρισμός αποτελεί τη βαριά της βιομηχανία.

#weareincrementum

H INcrementUM γεννήθηκε το 2019 με ένα όραμα: να αναπτύξει τον τομέα των ξενοδοχειακών πωλήσεων, τόσο εξατομικευμένα για κάθε κατάλυμα ξεχωριστά όσο και συνολικά για τον ξενοδοχειακό κλάδο. Πιστοί στο όνομα της εταιρείας που στα λατινικά σημαίνει ‘αύξηση’, έχει καταφέρει ακριβώς αυτό. Να αυξάνει συνεχώς το μερίδιο των direct κρατήσεων σε επίπεδο τζίρου απευθείας από τις ιστοσελίδες των ξενοδοχείων, για 3 συνεχόμενα χρόνια.
Σε μια περίοδο πρόκλησης όπως αυτή της πανδημίας, η INcrementUM κατέγραψε ανοδική πορεία πετυχαίνοντας ποσοστά άνω του 30%.

#incrementumawards

Έχοντας κάνει μια εξαιρετική πορεία για το 2023, η INcrementUM κατάφερε να αποσπάσει 3 βραβεία σε 2 διακεκριμένες εκδηλώσεις.

Στα Greek Tourism Awards, έφυγε κρατώντας το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Hotel Sales και το Ασημένιο Βραβείο στην κατηγορία Online Strategy. Επιπλέον, ασημένια αποχώρησε από την εκδήλωση Greek Hospitality Awards στην κατηγορία Best Hotel Sales Representative, μια διάκριση που αναδεικνύει την προσφορά της στον τομέα της ξενοδοχειακής πώλησης.

#incrementumpeople

Η ομάδα της INcrementUM, για να καλύψει τις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις και κυρίως την αδιαπραγμάτευτα άψογη παροχή των υπηρεσιών της, αποτελείται από 4 Revenue Account Managers και συνεχώς μεγαλώνει.

Οι ιδρυτές της εταιρείας, Στέλλα Τσαντήλα και Νικήτας Νικηταράς, έχουν ενεργό ρόλο σε καθημερινή βάση, συμμετέχοντας στη διαμόρφωση των στόχων και την πορεία ανάπτυξης των πωλήσεων των ξενοδοχείων, διατηρώντας συνεχή επαφή με όλα τα ξενοδοχεία του portfolio. Θέτοντας πάντα ως στόχο τη συνεχή ανάπτυξη των υπηρεσιών, κατευθύνουν την εταιρεία προς μια συλλογική προσέγγιση και δηλώνουν πως: “Στόχος μας είναι να ανταποκρινόμαστε στις αλλαγές και να αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις με κοινό πνεύμα, αποδεικνύοντας τη σημασία της συνεχούς προόδου“.

#welovewhatwedo

Η αγάπη της εταιρείας για αυτό που κάνει στοχεύει στη συλλογική ανάπτυξη του κλάδου των ξενοδοχειακών πωλήσεων.

Δίνοντας πάντα προτεραιότητα στην προώθηση της τεχνογνωσίας, η Στέλλα Τσαντήλα, μέλος της ιδρυτικής ομάδας της εταιρείας, αναφέρει: “Στην INcrementUM πιστεύουμε πως η γνώση είναι για να μοιράζεται, και γι’ αυτό το λόγο συμμετέχουμε σε εκθέσεις όπως το 100% Hotel Show, όχι μόνο ως εκθέτες, αλλά και σαν “curators” στα δημοφιλή Workshops. Επιπλέον, έχουμε παρουσιάσει ομιλίες και εκπαιδεύσεις σε εκδηλώσεις όπως το Hotelier Academy Workshops, στην Xenia και στη Horeca”.

Με τη σειρά του, ο Νικήτας Νικηταράς, θέλοντας να επισημάνει τον καθοριστικό ρόλο που παίζει η συμμετοχή των επιχειρήσεων στις ξενοδοχειακές εκθέσεις, σημειώνει πως: “Η συλλογική δράση όλων των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα του ξενοδοχειακού κλάδου σε εκδηλώσεις σαν αυτές παίζει έναν ρόλο-κλειδί στη διατήρηση της ανοδικής πορείας του ελληνικού τουριστικού κλάδου στο σύνολό του, ώστε να συνεχίσει να αποτελεί τη ναυαρχίδα του παγκόσμιου τουρισμού”.

#weareincrementum

Η εταιρεία κλείνει τη χρονιά του 2023 με μια αύξηση 19% σε κρατήσεις και 10% σε τζίρο σε σχέση με το 2022, νούμερα τα οποία είναι αποτέλεσμα αφοσίωσης, σκληρής δουλειάς, σταθερής προσήλωσης και εμπιστοσύνης από την πλευρά των συνεργατών.

Η ομάδα της INcrementUM γιορτάζει τα 4 χρόνια λειτουργίας της και δεσμεύεται να συνεχίσει να επεκτείνει τις γνώσεις και την εμπειρία της σύμφωνα με τις σύγχρονες ανάγκες του κλάδου.